توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

برای مشاوره و  طراحی اکسپرت، اندیکاتور یا ربات های معامله گر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما همواره پاسخگو شما خواهیم بود.

شماره تماس پشتیبانی سایت هوش فعال : 09364549266

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

مقدمه ایی بر اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

اندیکاتور Perfect Trendline یک ابزار تحلیل و تکنیکال می باشد که در بازار مالی فارکس مورد استفاده قرار می گیرد و در این نسخه برای پلتفرم متاتریدر 5 طراحی شده است ، این شاخص فنی به معامله گران کمک می کند تا بتوانند به راحتی روند و تغییرات روند بازار را شناسایی کنند ، Perfect Trendline در واقع نقاط تغییر روند بر روی نمودار قیمتی را نیز می تواند شناسایی کند و با استفاده از سیگنال های تغییر روند به معامله گر نمایش دهد.

 

عملکرد اندیکاتور Perfect Trendline

همانطور که گفته شد اندیکاتور Perfect Trendline یک شاخص فنی روندنما می باشد که بر روی چارت نمودار قیمتی ، به طور خودکار روند بازار مورد بررسی قرار می دهد و با تجزیه تحلیل هایی که بر روی داده های قیمتی انجام می دهد ، روند و تغییرات روند را به خوبی شناسایی می کند و با استفاده از المان های هشداری و نمایشی خود به نمایش می گذارد، تغییرات و خط روند را با استفاده از دو خط نقطه چین قرمز و آبی بر روی چارت به نمایش می گذارد.

معامله گر با استفاده از این دو خط اندیکاتور می تواند روند بازار را شناسایی کند و همچنین متوجه بوجود آمدن نقاط بالقوه تغییر روند بر روی نمودار قیمتی شود ، با استفاده از شناسایی نقاط بالقوه تغییر روند ، معامله گر می تواند تصمیمات درستی نسبت به شرایط قیمت ، برای انجام دادن یا ندادن معامله خود بگیرد.

این اندیکاتور دارای سازگاری بسیار زیادی در نمودار ها و تایم فریم های مختلف دارد و می توانید از این اندیکاتور در تایم فریم و چارت های مختلف استفاده کنید اما این اندیکاتور در بازه های زمانی بالاتر کیفیت عملکرد بهتری دارد .

 

 

مزایا و ویژگی اندیکاتور Perfect Trendline

این اندیکاتور نیز مانند دیگر اندیکاتور و شاخص های فنی ، دارای مزایا و ویژگی های جذابی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

ویژگی های فنی و ظاهری :

اندیکاتور Perfect Trendline دارای ویژگی های فنی و ظاهری می باشد که معامله گر می تواند آنها را نسبت به ترجیحات خود و یا استراتژی معاملاتی خود تنظیم کنند.

 

سازگاری با شاخص های دیگر :

Perfect Trendline از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و می توانید آن را با اندیکاتور های مرتبط و هماهنگ دیگر ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از آن استفاده کنید.

 

سیگنال خرید و فروش :

معمولا در بین معامله گران اندیکاتور هایی که به راحتی سیگنال های خرید و فروش ارسال می کنند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند ، این اندیکاتور نیز سیگنال خرید و فروش بر روی نمودار قیمتی صادر می کند.

 

مولتی تایم فریم :

همانطور که به آن اشاره شد ، این اندیکاتور از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توانید به راحتی آن را در بازه های زمانی مختلف استفاده کنید.

 

 

 ” مد نظر داشته باشید که باید حتما سیگنال های صادره را با استفاده از تجزیه تحلیل و بررسی های خود و یا با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر تایید کنید و سپس تصمیم به انجام معامله بگیرد و تنها به سیگنال های صادره از سمت اندیکاتور اکتفا نکنید ، برای این کار می توانید این اندیکاتور را با اندیکاتور ها و شاخص های فنی دیگر ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از اندیکاتور بهترین بهره را ببرید “

 

 

لینک دانلود اندیکاتور Perfect Trendline در انتهای صفحه پست در باکس دانلود موجود می باشد

 

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

 

شیوه نصب اندیکاتور در متاتریدر 5

در انتهای صفحه ی این پست در باکس دانلود از قسمت راهنمای نصب میتوانید ویدیو آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر 5 را مشاهده کنید و مطابق با ویدئو آموزشی اندیکاتور مورد نظر را نصب کنید .

 

زمانی که اندیکاتور را بر روی چارت رسم می کنید در اولین صفحه ایی که بر روی چارت باز می شود گزینه ی Allow DLL را فعال کنید و سپس بر روی گزینه ی OK کلیک نمایید.

 

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

 

 

تنظیمات اندیکاتور Perfect Trendline برای متاتریدر 5

در سربرگ Inputs نیز ویژگی فنی مهم این اندیکاتور وجود دارد که می توانید مطابق با پارامتر های مد نظرتان این ویژگی ها را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید.

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

 

 

در سربرگ Color نیز ویژگی ظاهری اندیکاتور وجود دارد که میتوانید آنها را به صورت دلخواه تغییر دهید .

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

 

{    دانلود اندیکاتور های متاتریدر 4    }

 

 

سیگنال خرید با استفاده از اندیکاتور Perfect Trendline کد MQL5-43

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Buy شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Perfect Trendline به شرح ذیل می باشد .

1- Perfect Trendline از دو خط نقطه چین قرمز و آبی و تشکیل شده است.

2- خط نقطه چین آبی و قرمز ، روند نمودار قیمتی را به نمایش می گذارند.

3- هنگامی که خط نقطه چین قرمز ، خط نقطه چین آبی را در یک نقطه رو به بالا کراس می کند ، نشان گر یک تغییر روند صعودی می باشد.

4- کراس خط قرمز به خط آبی به سمت مثبت ، یک سیگنال خرید در نظر گرفته می شود ، این سیگنال توسط دایره آبی رنگ بر روی نمودار نمایش داده می شود.

5- سیگنال خرید را با استفاده از شاخص های فنی و اندیکاتور های دیگر تایید کنید و پس از تایید ، از کندل تثبیت وارد پوزیشن Buy شوید.

6- نقطه Stop پوزیشن خود را با توجه به استراتژی معاملاتی خودتان تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Buy خارج شوید ؟

پوزیشن خود را ادامه دهید تا زمانی که یک سیگنال تغییر روند نزولی و یا یک کندل تغییر روند نزولی  مشاهده کنید و سپس از پوزیشن خود خارج شوید.

 

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5

 

سیگنال فروش با استفاده از اندیکاتور Perfect Trendline کد MQL5-43

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Sell شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Perfect Trendline به شرح ذیل می باشد .

1- Perfect Trendline از دو خط نقطه چین قرمز و آبی و تشکیل شده است.

2- خط نقطه چین آبی و قرمز ، روند نمودار قیمتی را به نمایش می گذارند.

3- هنگامی که خط نقطه چین قرمز ، خط نقطه چین آبی را در یک نقطه رو به پایین کراس می کند ، نشان گر یک تغییر روند نزولی می باشد.

4- کراس خط قرمز به خط آبی به سمت منفی ، یک سیگنال فروش در نظر گرفته می شود ، این سیگنال توسط دایره قرمز رنگ بر روی نمودار نمایش داده می شود.

5- سیگنال فروش را با استفاده از شاخص های فنی و اندیکاتور های دیگر تایید کنید و پس از تایید ، از کندل تثبیت وارد پوزیشن Sell شوید.

6- نقطه Stop پوزیشن خود را با توجه به استراتژی معاملاتی خودتان تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Sell خارج شوید ؟

پوزیشن خود را ادامه دهید تا زمانی که یک سیگنال تغییر روند صعودی و یا یک کندل تغییر روند صعودی مشاهده کنید و سپس از پوزیشن خود خارج شوید.

 

 

آموزش و دانلود رایگان اندیکاتور Perfect Trendline مخصوص فارکس در متاتریدر 5v

 

جمع بندی مطالب

اندیکاتور Perfect Trendline یک ابزار تحلیل و تکنیکال است که در بازار مالی فارکس مورد استفاده قرار می گیرد ، این اندیکاتور در این نسخه برای پلتفرم متاتریدر 5 طراحی شده است ، Perfect Trendline از دو خط نقطه چین قرمز و آبی تشکیل شده است که وظیفه آنها شناسایی روند کلی و تغییرات روند در نمودار قیمتی می باشد ، این اندیکاتور نقاط بالقوه تغییر روند را شناسایی می کند و توسط دایره های قرمز و آبی به نمایش می گذارد ، این اندیکاتور را می توانید در بازه های زمانی مختلف اجرا کنید و همچنین در ترکیب با اندیکاتور های مرتبط و هماهنگ دیگر در قالب استراتژی استفاده کنید.

 

کاربران گرامی سایت هوش فعال ، لطفا پس از مطالعه پست آموزش اندیکاتور Perfect Trendline نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 88

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

دانلود باکس

چگونه می توان اندیکاتور ها را در متاتریدر نصب کرد.

  • دانلود فایل اندیکاتور ها (فرمت های .ex5 و .mq5)
  • رفتن به سربرگ File  در متاتریدر و کلیک بر روی گزینه  Open date folder
  • کپی کردن فایل اندیکاتور در پوشه MQL5>Indicators
  • رفتن به باکس Navigator  و کلیک راست  بر روی گزینه indicators و سپس کلیک بر روی گزینه Refresh

برای مطالعه بیشتر می توانید و مشاهده فیلم آموزشی مربوط به نصب اندیکاتور می توانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

 

مشاهده فیلم آموزش نصف فایل اینکلود اندیکاتور

 

مشاهده فیلم آموزشی نصب اندیکاتور در متاتریدر 5

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *