توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

آموزش معامله روزانه با تکنیک پرایس اکشن به همراه پادکست

افزایش نوسانات می تواند یک فرصت عالی برای یک معامله گر باشد.وقتی قیمت ناپایدار است ، به این معنی است که حرکت زیادی در این بازار ایجاد می شود . این موضوع فرصت های زیادی را برای انجام معاملات سودآور بزرگ به شما می دهد.

بازارهای دیگری که حرکت های کوچکی انجام می دهند می توانند سرمایه شما را بلاک و قفل کنند و اجازه حرکت جدید را از شما بگیرند.

پادکست آموزشی معاملات روزانه با تکنیک پرایس اکشن

.برخی از سریعترین و سودآورترین حرکات را می توان در بازارهای مالی روزانه مشاهده کرد.این بازه ها دارای تایم فریم های 5 دقیقه ای ، 15 دقیقه ای ، 30 دقیقه ای و 1 ساعته هستند .هنگام معامله این نمودارها ، نکات منفی و مثبت وجود دارد.

فرصت های معاملاتی زیادی پیدا خواهید کرد و شانس زیادی برای انجام معاملات سودآور خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود در معاملات خود به سرعت وارد و خارج شوید.

در صورت بی تجربه بودن ، چارچوب های زمانی کوچکتر می توانند خطر بیشتری را به همراه داشته باشند.اگر به فکر معامله در بازه های زمانی کوچکتر داخل یک روز هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که از مدیریت دقیق سرمایه استفاده می کنید و همیشه برای محافظت سرمایه خود باید از حد ضرر استفاده می کنید.

Visits: 53

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...