توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

آموزش روند معاملات در تکنیک پرایس اکشن به همراه پادکست

معامله با روند پرایس اکشن می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای شروع معاملات شما باشد.

همانطور که اد سایكوتا گفت؛روند دوست شما است ، مگر اینکه به انتهای خود برسد .روند بازار معمولاً برای مدتی طولانی تر از آنچه ‘معامله گران فکر می کنند’ ادامه خواهد داشت و به همین دلیل مهم است که ما با آنچه در نمودار می بینیم معامله کنیم و نه با آنچه فکر می کنیم یا باید اتفاق بیفتد.

یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن روند معاملات در تکنیک پرایس اکشن ، استفاده از خط روند و میانگین متحرک است.

پادکست آموزش روند معاملات در تکنیک پرایس اکشن

هنگام استفاده از میانگین متحرک به دنبال یک حرکت واضح در هر دو جهت هستید. استفاده از ترکیبی از میانگین متحرک مانند 50 و 200 EMA (میانگین متحرک نمایی) همچنین می تواند به ما نشان دهد که حرکت قیمت به پایان روند رسیده یا دنبال شروع یک روند جدید است یا به شدت روند ادامه دارد.

روش ساده دیگر برای یافتن و سپس معامله در روندها، استفاده از خط روند است در واقع ما با کشیدن خطوط روند در بازار می توانیم جهت روند را تشخیص داده و با استفاده از میانگین متحرک و شاخصه های دیگر از قدرت و ضعف روند آگاهی پیدا کنیم و سپس برای معامله تصمیم بگیریم.

خرید اکانت تریدینگ ویو

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

Visits: 42

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *