توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

چگونه روند های صعودی و سود آور را پیش بینی کنیم؟

روندهای سودآور را پیش بینی کنید

تحلیل تکنیکال ابزاری مفید است که به یک معامله گر اجازه می دهد فعالیت خاصی از بازار را قبل از وقوع پیش بینی کند.در این پیش بینی ها از الگوی  نموداری گذشته استفاده میشود. پیش بینی میشود با گذشت زمان می توان،  نیاز به تجزیه و تحلیل بیش از حد جهت بازار  را کاهش داد . آنطور که به نظر می رسد سخت نیست. در این مقاله برای آگاهی از چگونگی پیش بینی جهت روند بازار و دنبال کردن آن برای کسب سود،آشنا میشوید.

روند های سودآوری را پیش بینی کنید

 

پیش بینی در روندهای بازار :

از تحلیل تکنیکال، اغلب به عنوان نوعی جادوی سیاه استفاده می شود که در بازار عرضه می شود. با این حال ، آنچه بسیاری از خارج از دنیای مالی متوجه آن نیستند این است که معامله گر سعی در پیش بینی آینده ندارند. در عوض ، آنها استراتژی هایی ایجاد می کنند که احتمال موفقیت بالایی دارند – شرایطی که می توان روند یا حرکت بازار را پیش بینی کرد .
بیایید به این واقعیت بنگریم: اگر معامله گر ها می توانستند بالا و پایین را به طور مداوم انتخاب کنند ، وقت بیشتری را در کانورتیبل می گذرانند تا از یک بزرگراه زیبا لذت ببرند تا اینکه روی صفحه کامپیوتر خود قوز کنند. بسیاری از شما احتمالاً در گذشته سعی کرده اید پایین را انتخاب کنید و بازی را پشت سر می گذارید. شاید شما هم اکنون از بسیاری از معامله گران حرفه ای پیروی می کنید که تلاش می کنند شرایطی را پیدا کنند که بتوانند حرکت را پیش بینی کنند و سپس هنگام راه اندازی بخشی از آن را بردارند.

قدرت پیش بینی:

هنگام تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام معامله ، شما احتمالاً استراتژی های خاص خود را برای ورود و خروج به بازار دارید. (اگر این کار را انجام ندادید ، باید قبل از کلیک بر روی دکمه خرید / فروش در مورد آنها تصمیم بگیرید) تکنیکالیست ها از ابزارهای خاصی مانند واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) ، شاخص مقاومت نسبی (RSI) ،استوکاستیک یا کانال کالا استفاده می کنند. شاخص (CCI) ، همراه با الگوهای نمودار قابل تشخیص که در گذشته با یک نتیجه اندازه گیری مشخص رخ داده است. تکنیکالیست های باتجربه ،احتمالاً تصور خوبی از نتیجه معامله در زمان انجام آن خواهند داشت. اگر به محض ورود معامله  به خلاف آنها انجام شود و در چند میله بعدی چرخش انجام نشود، شانس این است که آنها در تحلیل خود درست نبوده اند. با این حال ، اگر معاملات در چند میله بعدی به نفع آنها پیش رود ، آنها می توانند شروع به بررسی توقف ها به سمت بالا برای قفل کردن سود با تغییر موقعیت کنند. (در اینجا “میله ها” به عنوان یک اصطلاح عمومی استفاده می شود ، زیرا ممکن است برخی از شما از کندل ها یا نمودارهای خطی برای معامله  استفاده کنید.

قدرت پیش بینی

شکل بالا تفاوت  پیش بینی را نشان می دهد. در این حالت ، ما پیش بینی می کنیم که این معاملات براساس نتایج معاملات گذشته  نتیجه مشابهی داشته باشد.این الگو تقریبا مشابه الگوهای گذشته بود.بنابراین در پیش بینی این الگو چه اتفاقی رخ میدهد؟ برخلاف تحلیل تکنیکال ، که از نتایج گذشته برای تعیین احتمال آینده استفاده می کند. یک پیش بینی دقبق شامل ترکیبی از شانس و حدس و احتمال  است که باعث میشود نتایج قابل پیش بینی باشد.

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

محدوده احساس در معاملات :

با نظارت بر معاملات در زمان معاملات  و تنظیم دقیق آن ، اطمینان حاصل می کنیم که احساسات قادر به بهتر شدن ما نیستند و باعث انحراف از برنامه اصلی می شوند. برنامه ما قبل از پوزیشن گیری خرید یا فروش منشأ گرفته بود (و بنابراین هیچ تضادی در منافع نداشت) ، بنابراین ما از این کار برای بازنگری در زمان باز بودن معاملات استفاده می کنیم. از آنجا که ما در حال حاضر طرحی داریم که هیچ احساسی در بر ندارد ، ما می توانیم تا آنجا که ممکن است در این گرماگرم جنگ به آن برنامه پایبند باشیم.برای به حداقل رساندن احساسات و از بین نبردن آن،نکته ای را بیان میکنیم.  به هر حال شما فقط انسان هستید و معامله مانند یک ربات برای اکثر  معامله گران هر چقدر هم موفق باشند تقریباً غیرممکن است.و ما میدانیم اوضاع بازار،اگر آنچه را که انتظارش را نداریم اتفاق بیفتد،چگونه میشود.
بنابراین ، با استفاده از نمودار بالا می توانید ببینید که سیگنال ها بر اساس عملکرد قیمت هر نوار و ارتباط آن با میانگین های متحرک ، به وضوح کار می کردند و کار نمی کردند . نکته اصلی این است که بر معاملات خود تسلط پیدا کنید و بارها و بارها براساس استراتژی معاملاتی خود عمل کنید.

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

نتیجه گیری :

تحلیل تکنیکال دیدگاه های بسیاری را به صورت واضح و مختصر ارائه می دهد ، اما مانند هر چیز دیگری در زندگی ، تضمینی برای موفقیت نیست. با این حال ، با پایبندی به یک برنامه معاملاتی به روز و دقیق  ، احساسات ما به حداقل می رسد و می توانیم احتمال انجام یک معامله برنده را بسیار افزایش دهیم.

کاربراین محترم اگر سوالی درباره ی مطالب بالا دارید و یا دیدگاهی در ارتباط با مطلب فوق دارید در قسمت ارسال نظرات دیدگاه خود را مطرح بفرمایید.

 

Visits: 49

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *