توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

معرفی شرکت پتروشیمی بو علی سینا با نماد بوعلی به همراه پادکست

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا ،یکی از شرکت های ایرانی است که ؛در سال 1383 با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و بانک ملت تاسیس گردید و هم اکنون خوراک میعانات گازی مورد نیاز خود را از طریق شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دریافت و محصولات خود را به مناطق شرکت های پتروشیمی ارسال می کند.

پادکست آموزشی معرفی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی

مدیر عامل اجرایی این شرکت آقای محمد احمد زاده است و دفتر مرکزی شرکت بو علی سینا در ماهشهر است.مالک شرکت پتروشیمی بو علی سینا،شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است چرا که در سال 1389توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خریداری شد.

این پتروشیمی در زمینه تولید پارازایلین ،بنزین ،نفتا و گازمایع فعالیت می کند. شرکت بو علی سینا در سال 1394 در فهرست یکصد شرکت ایران بر پایه میزان درآمد دررتبه61 قرار گرفت.مجتمع تجاری پتروشیمی 36 هکتاری که 16 سال از راه اندازی آن می گذرد و زنجیره تامین صنایع تولید پولیمرها و شوینده ها و تنها تولید کننده مشتقات سوختی در کشور است.این پتروشیمی از شرکت های پیشرو در زمینه HSE به شمار می رود و برای اولین بار در صنعت پتروشیمی طرح های پیش از حادثه را طراحی و اجرا کرد.

www.bspc.ir

شرکت پتروشیمی بو علی سینا با اقدامات متنوعی در جهت کاهش مصارف یوتولیتی ،کاهش پساپ گازهای گلخانه ای و حفظ فضای سبز،جلو گیری از آلودگی آب ،خاک و هوا موفق به کسب گواهی نامه های معتبر داخلی و بین المللی شده است.

70 درصد سهام پتروشیمی بو علی متعلق به نماد فارس است و از آن جایی که سهامدار اصلی فارس شرکت ملی صنایع پتروشیمی،شرکت تابان فردا وشرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین است. توجه داشته باشید که ((و بوعلی )) مربوط به سرمایه گذاری بوعلی است و با نماد ((بوعلی )) فرق دارد.

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

محمد احمد زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی بو علی سینا در گفتگویی با صدای بورس اعلام کرد که :

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

بو علی سه پروژه در دست قدام دارد پروژه شیرین سازی لایتنت را در دستور کار قرار داده اند که باید وارد فاز راه اندازی بشود .به واسطه در سرویس قرار گرفتن این پروژه با افزایش ظرفیت، بخشی از لایتنت را به رفینیت و ال پی جی تبدیل خواهد شد. قرار بر این است که با توجه به امکان حمل و نقل راحت تررفینیت ،این محصول را صادر کنیم و یا اگر پتروشیمی امیر کبیر درسرویس نبود با چالش تولید مواجه نشویم.

پروژه بعدی همان مخذنی است که در اتاق سال 1395 آسیب دید بناست که به زودی به سرویس منتقل شود. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم واحد800 وجود دارد که سال آینده وارد مراحل پیش راه اندازی می شود. حدود 65 درصد از تولیدات پتروشیمی بو علی صادراتی است.به صورت عمده ریفرمیت و هوی اند که در بازار های جنوب شرقی آسیا صادر می کنیم.یک میلیون و 700هزار تن ظرفیت تولید داریم که بخشی بنزین است که در بازار های داخلی مصرف می شود.45 درصد خوراک از مناطق جنوبی کشور تامین می شود که با توجه به شرایط با سبد گسترده ای از محصولات مواجه هستیم.

عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در 4شنبه 19 آذر 99 با نماد بوعلی منتشر شد.سهام این شرکت به عنوان 578 امین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادارتهران در بخش محصولات شیمیایی در گروه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود است.حداکثر سهام قابل تشخیص 200 سهم است که پیش بینی سهام تخصیصی به هر کد بر اساس آخرین مشارکت 80 سهم معادل 3 میلیون و 315 هزار است.

هر سهم این شرکت 4143 تومن کشف شد که تعداد 420 میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا معادل 12 درصد سهام است. طرح های توسعه ای این شرکت خوش نام و برنامه ریزی که برای افزایش صادرات دارد میتواند شمارا صاحب درامد عرضی پایدار کند.خرید سهام شرکت های پتروشیمی یکی از مطمئن ترین انتخاب ها در بازار سهام است.شرکت های بزرگی که تولید واقعی و پایدار دارند و بطور طبیعی سود ساز هستند.

Visits: 8

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...