توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

  • 5

معرفی شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با نماد بورسی اپال به همراه پادکست آموزشی

شرکت صنعتی معدنی پارسیان سنگان در سال 1394، با هدف هدایت نقدینگی کشور ، توسعه مناطق کمتر توسعه یافته تولید و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شد.(سهامی خاص)این کارخونه توسط شرکت ایتالیایی دانیلی بصورت پروژه EPC ساخت ؛ و در سال 1392 به بهره برداری رسید.

پادکست آموزشی معرفی شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با نماد بورسی اپال

شرکت اپال را یکی از شرکت های غول در حوزه صنعت و معدن کشور می دانند.همچنین شرکت اپال از هلدینگ های به نام در زمینه استخراج و فرآوری سنگ آهن در ایران شناخته شده است.شرکت صنعتی معدنی اپال پارسیان سنگان در حوزه توسعه کارخانه های کنسانتره و گندله سازی در مجموعه صنعتی و معدنی سنگان مشغول به فعالیت است.

OPALKANI.COM

محل کارخانه اپال در شهرستان خواف است و دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع شده است.سهامدار عمده اپال سنگان ،بانک پارسیان است و همانطور که می دانید سهامدارعمده بانک پارسیان ،سهامی مثل خگستر و خودرو است.بیشترین سهم از سرمایه گذاری های این شرکت در صنایع غیر بورسی و مربوط به شرکت اپال فولاد شرق آسیا است.

منبع اصلی درامد اپال کانی پارس،سود سهام ناشی از سرمایه گذاری ها ست و این مقادیر بیشترین تاثیر را از عملکرد شرکت اپال فولاد شرق پارسیان می گیرد و از آن جایی که تنها منبع درامد اپال فولاد شرق ،شرکت اپال پارسیان سنگان است عملا این شرکت را به عنوان منبع اصلی درامد یا مادر شرکت در نظر میگیریم.

از مشارکت های موفق دولت با بخش خصوصی میتوانیم به سرمایه گذاری اپال سنگیان در گندله سازی در منطقه سنگان نام ببریم. شرکت اپال سنگان با با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته معدنی و نیرو های انسانی در راستای ایجاد تامین و تولید آهن و فولاد در شرکت ها و پروژه های متعددی سرمایه گذاری کرده است.

خرید اکانت تریدینگ ویو

عمده فعالیت این شرکت در حوزه صنعت و معدن است .شرکت اپال پارسیان سنگان اعلام کرد که شرکت واله VALE معاملات سنگ آهن را از طریق فناوری بلاکچین انجام میدهد .شرکت های معدنی به دلیل افزایش قیمت ارز و توانایی صادراتی ،می توانند بازدهی خوبی در چند سال آینده داشته باشند.

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

کاری از سایت هوش فعال

کاربران محترم با ارائه دیدگاه خود در ارتباط با مطالب فوق می توانند ما را در بهبود کیفیت مطالب یاری بخشند.

Visits: 97

درباره این مطلب نظر دهید !

میانگین امتیاز این مطلب 5 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “معرفی شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با نماد بورسی اپال به همراه پادکست آموزشی