توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

حفره رو به بالا و پایین تاسوکی در کندل استیک

حفره رو به بالا و رو به پایین تاسوکی یکی دیگر از الگوهای ادامه دهنده می باشد.

حفره رو به بالای تاسوکی : بازار در روندی صعودی در حال حرکت است، حفره ای رو به بالا بوجود می آید، شمعی سفید و بلافاصله شمعی سیاه در صفحه ظاهر می‌شوند. قیمت باز شدن شمع سیاه در محدوده بدنه شمع سفيد و قیمت بسته شدن آن نیز کمتر از قیمت باز شدن شمع سفید است. با بسته شدن شمع سیاه اخطار خرید صادر می‌شود. در این مورد نیز اگر فشار فروش ادامه یابد و پنجره بسته شود و بعد از آن نیز کاهش قیمت ادامه یابد الگو از دست رفته است.

حفره رو به پایین تاسوکی : بازار در روندی نزولی در حال حرکت است، حفره ای رو به پایین بوجود می آید، شمعی سیاه و بلافاصله شمعی سفید در صفحه ظاهر می‌شوند. قیمت باز شدن شمع سفید در محدوده بدنه شمع سیاه و قیمت بسته شدن آن نیز کمتر از قیمت باز شدن شمع سیاه است. با بسته شدن شمع سفید اخطار فروش صادر می‌شود. در این مورد نیز اگر فشار خرید ادامه یابد و پنجره بسته شود و بعد از آن نیز افزایش قیمت ادامه یابد الگو از دست رفته است.

با سپاس از همراهی شما کاربر عزیز لطفا در مورد مطلب فوق نظر و یا انتقاد و پیشنهاد خود را بیان بفرمایید و اینکه سوالات خود را می توانید برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ را دریافت کنید.

Visits: 126

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...