توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

تی اس ای تی ام سی TSETMC چیست؟معرفی به همراه پادکست آموزشی

 

سایت TSETMC

یکی از پرکاربردترین سایت‌های سهامداران و کاربران بورسی، سایت (Tehran Securities Exchange Technology Management Co) یا مدیریت فناوری بورس تهران است.

سایت تی اس ای تی ام سی یک سایت آماری می باشد که آمار و اطلاعات مربوط به بازار سهام ایران، بورس، فرابورس، بورس کالا (آتی)، بورس انرژی و هر ابزار قابل معامله دیگر را در بورس ایران منتشر می کند و سرمایه گذاران با استفاده از این سایت می توانند اطلاعات بروز قیمت معاملات سهام، حجم معاملات سهام، نوع خریدار و فروشنده، تعداد خریدار و فروشنده و … را رصد نمایند.

پادکست معرفی سایت TSETMC

در این صفحه، شما اطلاعات کلی بازار بورس و فرابورس شامل اطلاعات شاخص‌ها، نمادهای پرتراکنش و نمادهای موثر بر شاخص‌های بورس و فرابورس را مشاهده می‌کنید.

شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به عنوان یکی از شرکت‌های مجموعه‌ی سازمان بورس و اوراق بهادار برای ارائه‌ خدمات به چرخه‌ی کامل معاملات الکترونیکی ابزارهای مالی به ارکان بازار سرمایه فعالیت می‌کند.

این شرکت باهدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان بازار سرمایه و بهبود پیوسته‌ی فعالیت‌ها و فرایندهای خود، سامانه‌ی مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001-2008 را برگزیده است.

تصویری از تالار شیشه ای بورس تهران

با سپاس از همراهی شما کاربران عزیز سایت هوش فعال، لطفا در مورد مطلب فوق نظر و یا انتقاد و پیشنهاد خود را بیان بفرمایید و اینکه سوالات خود را می توانید برای ما ارسال کنید.

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

Visits: 14

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...