توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

چگونه می توان پرایس اکشن را یاد گرفت همراه با پادکست

وقتی این پست را مرور می کنیم و در مورد استراتژی ها ، سیستم ها و الگوهای مختلف پرایس اکشن بحث می کنیم ، سه چیز باید به خاطر داشته باشید.

پادکست آموزشی اصول تکنیک پرایس اکشن

 

شماره 1: پرایس اکشن تحلیل را راحت می کند. .پرایس اکشن توسط کارشناسان به دلیل عدم پیروی از عوامل اساسی مورد انتقاد قرار گرفته است.به عنوان یک معامله گر پرایس اکشن ،تنها کاری که شما باید انجام دهید تجزیه و تحلیل نمودار پیش روی شما است. مثلا؛ روند ، الگوها و..شما در حال معامله ای هستید که می توانید به راحتی تحلیلش کنید و آینده آن را ببینید.

شماره 2: قیمت بر اساس روند حرکت می کند.پس ازتشکیل یک روند ، حرکت قیمت به احتمال زیاد در همان جهت باقی خواهد ماند تا زمانی که یک روند به پایان برسد. روند بازار دوست شما است و اغلب یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن شانس به نفع شماست.

شماره 3: تاریخ تکرار می شود.هنگام معامله پرایس اکشن شما از الگوهای نمودار برای تجزیه و تحلیل حرکت بازار استفاده می کنید. بسیاری از اشکال تجزیه و تحلیل پرایس اکشن بیش از 100 سال است که مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز مورد توجه است زیرا همان الگوهای حرکت قیمت را نشان می دهد. هنگام خواندن نمودارهای پرایس اکشن ، ما شاهد رفتار معامله گران هستیم که از طریق الگوها خود را نشان می دهند. دلیل تکرار این الگوها این است که مردم و معامله گران وقتی در موقعیت های مشابه قرار می گیرند ، عادت های مشابه را تکرار می کنند.

 

Visits: 35

خرید اکانت تریدینگ ویو

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *