توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

آموزش اوج و کف قیمتی جعلی به همراه پادکست

اوج و کف قیمتی جعلی

پادکست آموزش اوج و کف قیمتی جعلی

 

اوج و کف قیمتی جعلی

کندل شکستی کندلی است که قیمت در اون از اوج یا کف کندل ماقبل خود خارج می شود. در این زمان ما به کندل قبلی هم کندل شکست خواهیم گفت ؛البته اگر با کندل قبلی همسو باشد یعنی: کندل بعدی هم چنین وضعیتی داشته باشد به کندل جدید هم کندل شکست خواهیم گفت.

نحوه واکنش بازار به شکست در شکست بازار بسیار قابل توجه است . درواقع سیگنال حرکت یکطرفه ، شکست صعودی است که به دنبال آن کندل قیمتی شکست صعودی دیگر اتفاق می افتد.درصورتی که بازار با کندل نزولی به شکست صعودی برسد و بعد این کندل با کندل قدیمی تری از سمت کف آن شکسته شود میتوان گفت با اوج جعلی در بازار مواجه هستیم.

اگر شکست صعودی در به راه انداختن حرکت یک طرفه ناموفق بوده باشد و ما شاهد شکست نزولی باشیم دلیلی داریم که بگوییم شکست جعلی بوده است (شکست نا موفق الگوی قیمتی = شکست جعلی )

اوج جعلی یا کف جعلی عبارت است : از شکست یک کندل قیمتی یا شکست اوج /کف قیمتی یک کندل

آن چیزی که تاثیر کمی بر روند فعلی بازار می گذارد ، اوج یا کف قیمتی در بازار روند دار است.زمانی نتایج آماده سازی مبهم خواهد بود که اوج یا کف قیمتی، درمحدوده حساس قیمتی روی بدهد؛ مثل دوره آماده سازی قبل ازشکست. با دیدن شکست نا موفق ،گروه هایی که تاثیر منفی از آن متحمل شده اند دیگر در حفظ موقعیت معاملاتی خود احساس راحتی نخواهند داشت.

با مشاهده عدم شکست نزولی ،تعداد فروشندگان نظاره گر افزایش می یابد. با مشاهده ی این وضعیت فروشندگانی که معامله فروش در بازار دارند اقدام به بستن معامله فروش می کنند یعنی که در واقع بازخرید می کنند. چرا که اولین شکست صعودی در چنین وضعیتی تاییدی از کف قیمتی جعلی خواهد بود .

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

این در حالی است که برخی از خریداران (خریدارانی که هنوز وارد معامله نشده اند)با اولین شکست صعودی معامله خریدی ایجاد کنند.

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

پتانسیل روند صعودی زمانی بیشتر خواهد شد که تعداد فشار های مطلوب بیشترباشد در واقع در سطوح کلیدی و حساس ،کف یا اوج جعلی اهمیت زیادی دارد همچنین کف جعلی در محدوده حمایت بازار و اوج جعلی در مقاومت بازارخیلی اهمیت دارد. به زبانی دیگر اوج و کف قیمتی جعلی نشانه بازگشت بازاراست.

Visits: 49

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...