توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند

در گذشته در سایت هوش فعال مقاله ای ارائه کرده بودیم در ارتباط با استفاده از گوگل ترند برای تشخیص گرایش مردم به بازار های مختلف و در آن توضیحاتی را در این زمینه ارائه شده بود. در این مقاله قصد داریم با استفاده از گوگل ترند به بررسی تغییر ات گرایش مردم در ماه های اخیر بپردازیم و در مورد آینده ای که ممکن است در پیش رو داشته باشیم صحبت کنیم.

همان گونه که می دانید سرویس گوگل ترند آمار دقیق تعداد افرادی که به یک موضوع گرایش پیدا کردند را نمی دهد بلکه در قیاس با سایر موضوعاتی که ما  درخواست کرده ایم، درصدی ارائه می کند . ما بر اساس همین قیاس درصدی که ارائه می دهد می توانیم نتایج بسیار شگفت انگیزی بگیریم.

 

بررسی موقعیت ارز دیجیتال در بازار های مالی و گرایش مردم در بازه زمانی مختلف

در تصویر زیر ما چهار کلمه کلیدی بورس ،سکه، دلار و ارز دیجیتال را در پنج سال گذشته بررسی کرده ایم. همانگونه  که مشاهده می فرمایید ارز دیجیتال با رنگ سبز در نمودار تا اواسط سال 1399  فقط با یک خط صاف سبز نشان داده شده که بیانگر این موضوع می باشد که گرایش مردم نسبت به این بازار در مقایسه با سایر بازار ها بسیار کم بوده ، اما  گرایش به ارز دیجیتال از سال 1399 تا سال 1400 آنقدر افزایش یافته که حتی از بورس ، دلار و سکه نیز فراتر رفته است.

 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند

خرید اکانت تریدینگ ویو

 

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

روند صعودی گرایش مردم به ارز دیجیتال در نمودار یک ساله کاملا مشهود می باشد، همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید بورس با رنگ آبی در سال گذشته دائما در حال کاهش بوده اما ارز دیجیتال با رنگ سبز  در یک روند صعودی تدریجی قرار داشت.

 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند

 

تغییر در روند گرایش مردم به ارز دیجیتال

تصویر زیر مربوط به فراز و فرود قیمت بیت کوین از سال 2015 تا به امروز می باشد این نمودار از سایت تریدینگ ویو  تهیه شده و یک نمودار با مقیاس حسابی می باشد.

همانگونه که مشاهده می فرمایید رشد بیت کوین از سال 2017 شروع شده و در سال 2018 اولین قلعه خود را ایجاد کرده است. قله دوم در سال 2019 ایجاد شده است و قله سوم در سال 2021 اگر توجه بفرمایید فاصله بین قله ها حد اقل 18 -20 ماه می باشد و ما با توجه به گذشته ای که این بازار دارد می توانیم متصور شویم که قله بعدی در انتهای سال 2022 و یا اوایل  2023 ایجاد خواهد شد.

 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند

 

حال چگونه به این نتیجه رسیده ایم که الان ما در انتهای قله سوم قرار داریم، و از این به بعد تا چندین ماه با ریزش و رکود در  این بازار رو به رو خواهیم بود، در نمودار های زیر وضعیت چهار کلمه کلیدی بورس،سکه،دلار و ارز دیجیتال در بازه زمانی 90 روزه و 30 روزه مورد بررسی قرار گرفته اند، با مشاهده این نمودار ها در خواهید یافت، که گرایش مردم به ارز دیجیتال از 27 فروردین 1400 رو به کاهش نهاده است یعنی از زمانی که بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شده .

با توجه به این موضوع که در ایران حجم نقدینگی فراوانی در ماه های اخیر جذب ارزدیجیتال گردیده، کاهش گرایش مردم می تواند نشانه ای از خروج سرمایه ها از این حوضه باشد، و یکی از بازارهایی که این نقدینگی راهی آن خواهد شد بازار بورس خواهد بود.

در نتیجه ما به زودی شاهد جذب بخشی از نقدینگی ارز دیجیتال در بازار بورس خواهیم بود که خود می تواند برای رونق دوباره بازار بورس کمک بزرگی باشد.

 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند پیش بینی آینده ارز دیجیتال و بازار بورس در سال 1400 با استفاده از گوگل ترند نویسنده : مصطفی اجارستاقی

با سپاس از توجه شما لطفا دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

Visits: 4

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *