توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

مقدمه ای بر اندیکاتور Volatility Quality MT4 مخصوص فارکس در متاتریدر 4

اندیکاتور Volatility Quality یک شاخص فنی است که در دسته اسیلاتور ها قرار دارد و در بازار مالی فارکس مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین در این نسخه برای پلتفرم متاتریدر 4 طراحی شده است ، این شاخص فنی به طور کلی یک اندیکاتور تحلیلی است که برای اندازه‌گیری کیفیت ولاتیلیته در بازارهای مالی استفاده می‌شود ، این اندیکاتور به معامله‌گران کمک می‌کند تا میزان ولاتیلیته را اندازه‌گیری کرده و الگوهای تغییرات قیمت را تشخیص دهند.

در بازه های زمانی مختلف قابلیت اجرا دارد و به راحتی می توانید از آن بکار گیری کنید ، همچنین به دلیل سازگاری بسیار بالا ، شما می توانید این اندیکاتور را با دیگر شاخص های فنی ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از آن استفاده کنید تا بتوانید سیگنال های فیلتر شده و دقیق تری را دریافت کنید.

برای مشاوره و  طراحی اکسپرت، اندیکاتور یا ربات های معامله گر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما همواره پاسخگو شما خواهیم بود.

شماره تماس پشتیبانی سایت هوش فعال : 09364549266

در ادامه به صورت کامل به نحوه عملکرد این شاخص فنی قدرتمند می پردازیم.

 

عملکرد اندیکاتور Volatility Quality MT4

اندیکاتور Volatility Quality یک شاخص فنی قدرتمند است که در بازار های مالی دارای محبوبیت بسیار بالایی است و معامله گران بسیاری از این شاخص فنی به جهت تحلیل روند بازار استفاده می کنند ، وظیفه اصلی این اندیکاتور اندازه گیری کیفیت ولاتیلیته بازار می باشد ، که با اندازه گیری میزان ولاتیلیته روند را به خوبی شناسایی می کند ، نقاط بالقوه تغییر روند را نیز به خوبی مشخص می کند.

بررسی های بسیار پیچیده ای بر روی نمودار قیمتی و داده های تاریخی انجام می دهد و در نهایت در پنجره اسیلاتور خود یک خط و تعدادی نشانگر رسم می کند ، خط نوسان گر اندیکاتور دقیقا مسیر حرکت روند را به نمایش می گذارد و معامله گر با استفاده از این خط می تواند جهت روند را تشخیص دهد ، اما برای اینکه معامله گر بتواند راحت تر روند را تشخیص دهد ، خط اندیکاتور به دو رنگ قرمز و سبز تقسیم شده است.

خرید اکانت تریدینگ ویو

هنگامی که مسیر حرکت صعودی است رنگ خط اندیکاتور سبز می شود و هنگامی که مسیر حرکت نزولی است رنگ خط اندیکاتور قرمز می شود ، با استفاده از کراس رنگ و جهت حرکت خط ، معامله گر به راحتی می تواند روند را تشخیص دهد ، همانطور که گفته شد به غیر از خط در پنجره اسیلاتور نشانگر ها نیز وجود دارند ، نشانگر ها نقاط برگشت یا نقاط تغییر روند را شناسایی می کنند ، در واقع این نشانگر ها سیگنال خرید و سیگنال فروش هستند.

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

نشانگر ها نیز به دو رنگ آبی و سبز هستند ( مد نظر داشته باشید رنگ نشانگر سیگنال خرید به طور پیش فرض زرد است که در این مقاله برای وضوح و دید بهتر به آبی تغییر داده ایم ) ، نشانگر آبی به سمت پایین هستند که نشان دهنده تغییر روند نزولی و سیگنال فروش هستند و نشانگر سبز نیز به سمت بالا است که نشان دهنده تغییر روند صعودی و سیگنال خرید است.

 

ویژگی های اصلی اندیکاتور Volatility Quality MT4

 

1- اندازه‌گیری ولاتیلیته:

این اندیکاتور به معامله‌گران کمک می‌کند تا میزان ولاتیلیته فعلی بازار را ارزیابی کنند. این اطلاعات می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا بهترین استراتژی‌ها و روش‌های معاملاتی را برای شرایط فعلی بازار انتخاب کنند.

 

2- تشخیص الگوهای قیمت:

این اندیکاتور می‌تواند به شناسایی الگوهای قیمتی مختلف کمک کند ، از جمله تغییرات قیمت سریع و شتابان ، اختلافات قیمتی و الگوهای موج مختلف.

 

3- تصمیم‌گیری در معاملات:

اندیکاتور Volatility Quality MT4 معمولاً به معامله‌گران اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد تا در فرآیند تصمیم‌گیری معاملاتی به آن‌ها کمک کند ، این شامل تعیین نقاط ورود و خروج معاملات ، تعیین سطوح استفاده از Stop Loss و تعیین نقاط TP است.

 

4- قابلیت تنظیمات دلخواه:

اندیکاتور Volatility Quality MT4 قابلیت تنظیمات و تنظیمات دلخواه را دارد ، به طوری که معامله‌گران می‌توانند آن را بر اساس نیازهای خود سفارشی‌سازی کنند و بهترین استفاده را از آن برای راه‌اندازی استراتژی‌های معاملاتی خود داشته باشند.

 



 ” مد نظر داشته باشید که باید حتما سیگنال های صادره را با استفاده از تجزیه تحلیل و بررسی های خود و یا با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر تایید کنید و سپس تصمیم به انجام معامله بگیرد و تنها به سیگنال های صادره از سمت اندیکاتور اکتفا نکنید ، برای این کار می توانید این اندیکاتور را با اندیکاتور ها و شاخص های فنی دیگر ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از اندیکاتور بهترین بهره را ببرید “

 

لینک دانلود اندیکاتور Volatility Quality MT4 در انتهای صفحه پست در باکس دانلود موجود می باشد



 

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

شیوه نصب اندیکاتور در متاتریدر 4

در انتهای صفحه ی این پست در باکس دانلود از قسمت راهنمای نصب میتوانید ویدیو آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر 4 را مشاهده کنید و مطابق با ویدئو آموزشی اندیکاتور مورد نظر را نصب کنید .

زمانی که اندیکاتور را بر روی چارت رسم می کنید در اولین صفحه ایی که بر روی چارت باز می شود گزینه ی Allow DLL را فعال کنید و سپس بر روی گزینه ی OK کلیک نمایید.

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

 

تنظیمات اندیکاتور Volatility Quality MT4 برای متاتریدر 4

در سربرگ Inputs نیز ویژگی های فنی مهم این اندیکاتور وجود دارد که می توانید مطابق با پارامتر های مد نظرتان این ویژگی ها را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید .

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

 

در سربرگ Color نیز ویژگی های فنی مهم این اندیکاتور وجود دارد که می توانید مطابق با پارامتر های مد نظرتان این ویژگی ها را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید .

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

 



 

{    دانلود اندیکاتور Volatility Quality MT4   }

 



 

 

سیگنال خرید با استفاده از اندیکاتور Volatility Quality MT4 کد MQL4-67

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Buy شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Volatility Quality MT4 به شرح ذیل می باشد.

1- اندیکاتور Volatility Quality از یک خط نوسان گر و نشانگر ها تشکیل شده است.

2- خط اندیکاتور از دو رنگ سبز و قرمز تشکیل شده است.

3- هنگامی که رنگ خط به سبز کراس می کند و تغییر حرکت به سمت صعود می دهد ، هشدار تغییر روند است .

4- منتظر یک نشانگر سبز رنگ به سمت بالا بمانید ، هنگامی که نشانگر سبز بر روی یک کندل صعودی نمایش داده می شود ، سیگنال خرید صادر می شود .

5- در نظر داشته باشید زمانی که رنگ خط سبز است و مسیر حرکت آن به سمت مثبت بوده و نشانگر سبز نیز بر روی کندل صعودی صادر شده است ، سیگنال خرید از اعتبار بیشتری برخوردار است در این شرایط .

6- سیگنال تغییر روند یا سیگنال خرید را با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر ابتدا تحلیل و تایید کنید و سپس ، از کندل تثبیت صعودی وارد پوزیشن Buy شوید.

5- نقطه Stop پوزیشن خود را با استفاده از استراتژی معاملاتی خود تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Buy خارج شوید ؟

به پوزیشن خود ادامه دهید تا زمانی که یک کندل تغییر روند نزولی و یا سیگنال فروش مشاهده کنید ، پس از مشاهده از پوزیشن خود خارج شوید .

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

 

سیگنال فروش با استفاده از اندیکاتور Volatility Quality MT4 کد MQL4-67

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Sell شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Volatility Quality MT4 به شرح ذیل می باشد.

1- اندیکاتور Volatility Quality از یک خط نوسان گر و نشانگر ها تشکیل شده است.

2- خط اندیکاتور از دو رنگ سبز و قرمز تشکیل شده است.

3- هنگامی که رنگ خط به قرمز کراس می کند و تغییر حرکت به سمت نزول می دهد ، هشدار تغییر روند است .

4- منتظر یک نشانگر آبی رنگ به سمت پایین بمانید ، هنگامی که نشانگر آبی بر روی یک کندل نزولی نمایش داده می شود ، سیگنال فروش صادر می شود .

5- در نظر داشته باشید زمانی که رنگ خط قرمز است و مسیر حرکت آن به سمت منفی بوده و نشانگر آبی نیز بر روی کندل نزولی صادر شده است ، سیگنال فروش از اعتبار بیشتری برخوردار است در این شرایط .

6- سیگنال تغییر روند یا سیگنال فروش را با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر ابتدا تحلیل و تایید کنید و سپس ، از کندل تثبیت نزولی وارد پوزیشن Sell شوید.

5- نقطه Stop پوزیشن خود را با استفاده از استراتژی معاملاتی خود تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Sell خارج شوید ؟

به پوزیشن خود ادامه دهید تا زمانی که یک کندل تغییر روند صعودی و یا سیگنال خرید مشاهده کنید ، پس از مشاهده از پوزیشن خود خارج شوید .

 

 

دانلود اندیکاتور Volatility Quality

جمع بندی مطالب

اندیکاتور Volatility Quality MT4 یک اندیکاتور تحلیلی است که برای اندازه‌گیری کیفیت ولاتیلیته در بازارهای مالی، به‌ویژه در بازار فارکس (Forex) استفاده می‌شود ، این اندیکاتور به معامله‌گران کمک می‌کند تا میزان ولاتیلیته را اندازه‌گیری کرده و الگوهای تغییرات قیمت را تشخیص دهند ، همچنین مسیر و جهت حرکت روند را به خوبی شناسایی می کند و نقاط برگشتی و موقعیت های خرید و فروش را نیز به خوبی تشخیص می دهد ، این اندیکاتور را می توانید در بازه های زمانی مختلف اجرا کنید و همچنین می توانید در استراتژی های مختلف از این اندیکاتور بکارگیری کنید.

 

کاربران گرامی سایت هوش فعال ، لطفا پس از مطالعه پست آموزش ” اندیکاتور Volatility Quality MT4  ” نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

Visits: 18

دانلود باکس

چگونه می توان اندیکاتور ها را در متاتریدر نصب کرد.

  • دانلود فایل اندیکاتور ها (فرمت های .ex4 و .mq4)
  • رفتن به سربرگ File  در متاتریدر و کلیک بر روی گزینه  Open date folder.
  • کپی کردن فایل اندیکاتور در پوشه MQL4>Indicators
  • رفتن به باکس Navigator  و کلیک راست  بر روی گزینه indicators و سپس کلیک بر روی گزینه Refresh

برای مطالعه بیشتر می توانید و مشاهده فیلم آموزشی مربوط به نصب اندیکاتور می توانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

 

مشاهده فیلم آموزش نصف فایل اینکلود اندیکاتور

 

مشاهده فیلم آموزشی نصب اندیکاتور در متاتریدر4

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *