توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

  • 2

دانلود اندیکاتور adx cross hull Style آلارم صعود و سقوط قیمت

دانلود اندیکاتور adx cross hull آلارم صعود و سقوط قیمت

در این پست اندیکاتور ای دی کراس هول adx cross hull را به شما معرفی می کنیم و آموزش می دهیم . اندیکاتور adx cross hull در واقع یک اندیکاتور کمکی می باشد که به ما در تشخیص تغییر روندها کمک می کند.

 

درخواست مشاوره رایگان برای طراحی اکسپرت، ربات و اندیکاتور
کاربران عزیزی که استراتژی خاصی دارند و قصد دارند آن را به اکسپرت ، اندیکاتور و یا ربات تبدیل کنند می توانند با تکمیل کردن فرم زیر، درخواست مشاوره رایگان دهند، و سپس کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اطلاعات پایه اندیکاتور ADX Cross Hull Style

نویسنده این اندیکاتور  ناشناخته است.

اندیکاتور ADX Cross Hull Style از انواع شاخص های استاندارد ADX شناخته شده است. مزیت این اندیکاتور نمایش راحت سیگنالهای ADX در نمودار به صورت دایره است. توصیه می شود برای تأیید تغییر روند این اندیکاتور را به همراه اندیکاتور های  ، OsMa ، Alligator استفاده کنید و یا برای تایید ادامه روند  این اندیکاتور به همراه اندیکاتور  مانند Bollinger Bands استفاده کنید.

این برای معاملات روزانه در بازه های زمانی 15M ، 30M ، 1H ، 4H ، 1D استفاده می شود. این شاخص برای اولین بار در MQL4 پیاده سازی و در Code Base در mql4.com در تاریخ 19.10.2007 منتشر شد.

 

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

 

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

 

 

اندیکاتور ADX Cross Hull Style را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود اندیکاتور ADX Cross Hull Style

 

 

ADX Cross Hull Style

 

 

شیوه سیگنال گیری با اندیکاتور ADX Cross Hull Style

 

همانطور که در اطلاعت پایه اندیکاتور ADX Cross Hull Style خواندید برای تایید ادامه روند  این اندیکاتور را باید به همراه اندیکاتور  Bollinger Bands استفاده کنیم در تصویر زیر  از هر دو اندیکاتور ADX Cross Hull Style و Bollinger Bands با هم استفاده شده است.

سیگنال گیری با اندیکاتور ADX Cross Hull Style بسیار ساده می باشد طبق تصویر زیر تنها آلارمهای دایه ای قرمز و سبز که در جوار خطوط  اندیکاتور Bollinger Bands  ظاهر می شوند معتبر می باشند. رنگ قرمز سیگنال سقوط قیمت و رنگ سبز سیگنال صعود قیمت می باشد.

 

 

شیوه سیگنال گیری با اندیکاتور ADX Cross Hull Style

 

 

تنظیمات اندیکاتور ADX Cross Hull Style

 

معمولا باید تنظیمات دوره اندیکاتور ADX Cross Hull Style و Bollinger Bands باید یکی باشد تا شما بتوانید سیگنال های درستی را دریافت کنید.

هرچه دوره کمتری را انتخاب کنید سیگنالهای بیشتر و دقیقتری به شما میدهد اما حتما باید با استفاده از اندیکاتور Bollinger Bands صحت سیگنال ها بررسی شوند.

مثلا اگر دوره 14 روزه و 6 روزه را در نظر بگیریم دوره 14 روزه سیگنال کمتری به ما می دهد .

 

تنظیمات adx cross hull style

 

در تصویر بالا عدد شش دوره محاسبه اندیکاتور می باشد 

 

نویسنده : مهندس مصطفی اجارستاقی

کاربران محترم لطفا با ثبت دیدگاه های خود  ما را در تولید محتوای ارزنده برای شما یاری رسانید و ضمنا اگر سوالی داشتید در همین پست ثبت کنید در کوتاه ترین زمان پاسخ داده می شود.

 

 

Visits: 72

درباره این مطلب نظر دهید !

میانگین امتیاز این مطلب 2 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه برای “دانلود اندیکاتور adx cross hull Style آلارم صعود و سقوط قیمت

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      با سلام
      کاربر محترم توصیه ما این است چون اگر دوره ها ی اندیکاتور ADX Cross Hull Style و Bollinger Bands متفاوت باشد بین خطوط بولینگر و سیگنالهای اندیکاتور ADX Cross Hull Style فاصله زیادی ایجاد می شود ودیگر استفاده از باند بولینگر برای تاییدیه گرفتن از آن بی معنا خواهد شد.
      موفق باشید

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...