توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

  • 5

ایجاد تمپلیت برای اندیکاتور ها در مفیدتریدر یا متاتریدر

تخفیف عید نوروز

ایجاد تمپلیت برای مفید تریدر

یکی از مشکلاتی که کاربران مفید تریدر دارند این موضوع می باشد که با باز کردن هر نمودار مجبور هستند دوباره اندیکاتور ها و یا اسیلاتور های مورد نیاز خود را به نمودار اضافه کنند و این کار کمی خسته کننده می شود و راه حل این مشکل درست کردن تمپلیت برای اندیکاتور و تنظیمات نمودار می باشد.

زمانی که ما برای یک وضعیت از نمودار تمپلیت درست می کنیم تمام شرایط نمودار مثل رنگ پس زمینه نمودار و نوع اندیکاتور و اسیلاتور موجود در نمودار و تنظیمات مربوط به آنها در تمپلیت ایجاد شده ذخیره می شود و در نتیجه هر زمان که ما از آن الگو یا تمپلیت استفاده کنیم تمام تنظیمات مربوطه به نمودار مورد نظر ما اضافه می شود.

آموزش نکات مهم بورسی به همراه نتایج روزانه فیلترهای مهم در کانال تلگرام هوش فعال

@hooshefaal

روش ساخت الگو یا تمپلیت برای اندکاتور و تنظیمات در مفید تریدر

در مرحله اول باید کلیه تنظیماتی که مورد نظر ما هست و قصد ساخت الگو از روز ان را داریم را باید بر روی یک نماد یا نمودار اعمال کنیم .

اعمال تنظیمات و اضافه کردن اندیکاتور ها و اسیلاتور ها به نمودار

مرحله دوم باید با کلیک رایت بر روی نمودار و انتحاب گزینه save Template الگوی مورد نظر خود را با نام دلخواه ذخیره کنیم.

کلیک راست و انتخاب گزینه save template
انتخاب نام مناسب و ذخیره تمپلیت یا الگو

شیوه استفاده از تمپلیت یا الگوی ساخته شده

برای استفاده از الگویی که از قبل ذخیره کردیم فقط لازم است بر روی نماد مورد نظر کلیک راست کنیم و الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

کلیک راست بر روی نمودار و انتخاب تمپلیت یا الگوی ذخیره شده
اعمال شدن تملیت یا الگوی ذخیره شده

نویسنده : مهندس مصطفی اجارستاقی

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

خواهشمندیم نظر و پیشنهادات , انتقادات خود را در مورد مطلب فوق بیان بفرمایید تا ما بتوانیم مطالب مفید تری را برای شما تهیه کنیم و همچنین اگر سوالی داشتید می توانید با پیام رسان سایت و یا کامنت زیر مطالب با ما به اشتراک بگذارید در اولین فرصت پاسخ داده خواهد شد.

Visits: 138

درباره این مطلب نظر دهید !

میانگین امتیاز این مطلب 5 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 دیدگاه برای “ایجاد تمپلیت برای اندیکاتور ها در مفیدتریدر یا متاتریدر

  1. حمید می گوید :

    سلام وقت بخیر چطور میتونم خطهای زمانی عمودی با فواصل مختلف رو به در قالب یک تمپلیت و یا اندیکاتور بسازم طوری ک هر وقت خواستم این خطها با فواصل ثابت و مشخص رو روی هر نمادی بازخوانی کنم سریع روی چارت بیاد

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      سلام علیکم
      کاربر گرامی شما باید این نیاز خود را در قالب اندیکاتور طراحی کنید و سپس در مواقع نیاز از آن استفاده نمایید این کار با ایجاد تمپلیت قابل اجرا نمی باشد.
      موفق باشید

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      ضمنا برای طراحی باید به برنامه نویس mql مراجعه نمایید. ما نیز در سایت هوش فعال سارش طراحی اندیکاتور و اکسپرت برای متاتریدر را قبول می کنیم.

  2. hanife می گوید :

    سلام خسته نباشید.میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم متاتریدر5 رو نصب کنم؟لینک یا سایتی ک بتونم دانلود و نصبش کنم رو معرفی میکنید لطفا.
    از سایت آلپاری خواستم دانلود کنم وقتی دانلود میشه برای نصب یه پنجره باز میشه که پیام میده باید از story دانلود کنم وقتی توی همون پنجره ک نوشته story رو کلیک میکنم وارد story میشه ولی اصلا متاتریدر نیست ک دانلود کنم.
    ممنون میشم شما یه لینک مستقیم برای دانلود متا5 معرفی کنید.تشکر

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      با سلام و احترام
      سپاس از لطف شما
      دوست عزیز از لینک زیر استفاده کنید امید وارم مشکل شما مرتفع گردد.
      https://www.hooshefaal.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%af%d8%b1-5-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%ad%d9%84/

      موفق باشید

  3. حمید می گوید :

    سلام من 5 تا تمپلیت دارم
    چگونه تمپليت پرکاربردي را بعنوان تمپليت اول و اصلي و پيشفرض در مفيدرتريدر قرار دهم (مثلا تمپلیت حمید) که با هر بار باز کردن نماد اول اين تمپليت اجرا شود

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      با سلام
      کاربر محترم در مفید تریدر یا متاتریدر 5 برای اینکه بتوانید یک تمپلیت را به تمپلیت پیشفرض تبدیل کنید فقط لازم است آن تمپلیت را با نام default ذخیره کنید اینگونه سیستم ان تمپلیت را به عنوان تمپلیت پیشفرض قرار می دهد و اینگونه شما هر نموداری را از هر نمادی باز کنید با آن تمپلیت پیشفرض نمایش داده خواهد شد.
      موفق و موید باشید

  4. حمید می گوید :

    سلام چگونه تمپليت پرکاربردي را بعنوان تمپليت اول و اصلي و پيشفرض در مفيدرتريدر قرار دهم که با هر بار باز کردن نماد اول اين تمپليت اجرا شود

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      با سلام
      کاربر محترم در مفید تریدر یا متاتریدر 5 برای اینکه بتوانید یک تمپلیت را به تمپلیت پیشفرض تبدیل کنید فقط لازم است آن تمپلیت را با نام default ذخیره کنید اینگونه سیستم ان تمپلیت را به عنوان تمپلیت پیشفرض قرار می دهد و اینگونه شما هر نموداری را از هر نمادی باز کنید با آن تمپلیت پیشفرض نمایش داده خواهد شد.
      موفق و موید باشید

  5. امیر ن می گوید :

    سلام دوست عزیز
    اگر ممکن هست راهنمایی بفرمایید که چگونه یه نمودار یا چارت در متاتریدر به جایی منتقل کنیم که پس زمینه داشته باشه
    منظورم اینه که برخی کانالها نمودار را به جایی منتقل میکنند که زیر نمودار علامت یا لگو کانال خودشان قرار داره
    ممنونم

    • مهندس مصطفی اجارستاقی می گوید :

      باسلام
      برای این کار باید از Object Bitmap استفاده کنید . یعنی یک Object Bitmap در چارت خود قرار دهید که حاوی لوگو یا هر تصویر دیگری که می خواهید باشد با فرمت Bitmap .
      ضمنا برای اضافه کردن یک object bitmap باید در متاتریدر به مسیر زیر بروید. برای این موضوع به احتمال زیاد یک ویدیو کوتاه آماده می کنم و در سایت قرار می دهم.
      insert>objects>graphical>Bitmap
      موفق و موید باشید

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...