توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

معرفی شرکت خودرو سازی بهمن با نماد خبهمن به همراه پادکست

شرکت بهمن شرکت خودرو سازی ایرانی است که در سال 1331 در تهران تاسیس شد.گروه بهمن فعالیت خود را با به ثبت رساندن شرکت ایران کلیج کو آغاز کرد و در ابتدا در زمینه ترابری دریایی فعالیت داشت. مدیر عامل اجرایی این شرکت آقای یوسف الهی شکیب است .از خدمات این شرکت میتونیم به خودروسازی و خدمات پس از فروش ، نفت ،گاز پتروشیمی اشاره کرد. این گروه اولین شرکت خودروسازاست که موفق به اخذ لوح سبز از سازمان حفاظت محیط زیست و گواهی نامه IMS شده است.

پادکست آموزشی معرفی شرکت خودرو سازی بهمن با نماد خبهمن

از زیر مجموعه های شرکت بهمن می توانیم به صنایع ریخت گری ایران ،بهمن دیزل ،بهمن موتور ،بهمن لیزینگ ،سیا موتور ،ایران دو چرخ ،طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران ،شاسی ساز ایران اشاره کرد.

از محصولات این شرکت میتوانیم به سواری ها (مزدا 323،مزدا 3 ،مزدا 3 نیو ،بسترن B50،بسترن B50F،بسترن B30،مزدا 3 نیو هاچ بک ،مزدا 2) وانت (مزدا B2000،ایسوزو دی مکس ،کاپرا ،کارا 2000،وانت کارو)شاسی بلند(میتسوبیشی پاجرو ،لند مارک V7،هاوال H2،هاوال H9) کامیون و کامیونت ،مینی بوس و موتور سیکلت اشاره کنیم.

سهامداران تمام سهام نماد خ بهمن در بورس اوراق بهادار تهران در اختیار سهامداران است و از طریق بورس معامله می شود. سهامداران عمده گروه بهمن به ترتیب حجم سهام :

1)شرکت فن پردازان بهمن

2) شرکت سرمایه گذاری اندیشه

3)شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور. .

فروش اکانت پرمیوم و پرو اورجینال

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

Visits: 7

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات زیرا حتما ببینید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...