توجه! : کاربران عزیز اگر برای خرید یا سفارش محصولی نیاز به مشاوره داشتید با شماره 09364549266 تماس بگیرید. کانال آموزشی تلگرام

تحلیل تکنیکال چیست و نقش آن در بازار های مالی چگونه است به همراه پادکست آموزشی

به طور کلی پذیرفته شده است که سه اصل اساسی یا اصول اساسی وجود دارد که پایه و اساس تجزیه و تحلیل فنی است. اولین مورد این است که عملکرد بازار بیانگر همه آن چیزهایی است که باید در مورد قیمت بدانیم. این مسئله بسیار مهم است ، زیرا تحلیل تکنیکال بیانگراین مفهوم است که فقط با مطالعه عملکرد بازار می توان ایده خوبی در مورد حرکت های آینده بدست آورد.

پادکست آموزش تحلیل تکنیکال چیست و نقش آن در بازار های مالی چگونه است

 


موارد بسیاری وجود دارد که می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. این موارد شامل فاکتورهای اساسی مانند میزان فروش محصولات و میزان سود موجود می باشد. عوامل سیاسی یا شرکتی ، مانند قانونگذاری ، نصب مدیر عامل جدید، تغییر در شیوه های کار و عوامل روانی ،تحلیلگر تکنیکال می تواند فقط بر روی بازار تمرکز کند و نیازی به یک تیم دستیار تحقیقاتی ندارد.

در صورتی که به نظر می رسد این مسئله بیش از حد ساده سازی شده ، در نظر بگیرید که معنای واقعی آن این است که عرضه و تقاضا در عملکرد بازار نشان داده می شود. اقتصاد کلاسیک به ما می آموزد که عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کنند .


عرضه و تقاضا

اگر تقاضا بیش از عرضه باشد ، به مرور قیمت افزایش می یابد ، همچنین به عنوان یک بازار صعودی شناخته می شود. از طرف دیگر ، افزایش عرضه و تقاضای اندک به طور حتم منجر به کاهش قیمت ، یا یک حرکت نزولی خواهد شد. آنچه باعث افزایش یا کاهش عرضه می شود ، نیازی به تحلیلگر فنی ندارد. همان تقاضا همه چیزی است که مهم است.

اگر به آن فکر کنید ، این کار، کار ما را بسیار آسان می کند. زیرا فقط با نگاه کردن به قیمت و حجم در چارت می توانیم تحلیل کنیم . در حقیقت ، این روش کار کاملاً منظمی است ، زیرا تحلیل بسیاری از عواملی که بر قیمت تأثیر می گذارند دشوار است.

خرید اکانت تریدینگ ویو

بازار به شما می گوید که به کجا پیش می رود

با استفاده از آنچه بازار در مورد سهام ما می گوید ، به بازار اجازه می دهیم تا به ما بگوید که به کدام سمت می رود ، نه اینکه بخواهیم خریداران و فروشندگان را حدس بزنیم. گرچه مطمئناً دلایلی برای بالا و پایین رفتن قیمت وجود دارد ، اما در هنگام پیش بینی حرکت آینده دانستن این دلایل ضروری نیست.

دانلود رایگان انواع اندیکاتور و آموزش رایگان در کانال هوش فعال لینک عضویت در کانال پیام رسان ایتا لینک عضویت در کانال تلگرام  

برای دانلود آهنگ بیکلام و گوش دادن به موسیقی بیکلام عضو کانال چیل اوت موزیک شوید لینک عضویت در کانال موسیقی بیکلام

این یک اصل مهم در معاملات است که به شما اجازه می دهد بازار به شما بگوید که به کجا پیش می رود. به نظر می رسد برخی از مردم بر اساس انواع ایده های عقل سلیم تصور می کنند که می توانند بازار را کنترل کنند یا حداقل به آن بگویند که “کجا” باید برود. اگر خود را برای مبارزه با بازار آماده کنید ، در پایان باید ضرر کنید زیرا بازار از هر یک از شرکت کنندگان بزرگتر است. شما باید یاد بگیرید که پیش بینی کنید و با آن پیش بروید.

 


بازار روند ها را به نمایش می گذارد.

تجزیه و تحلیل فنی به ما می گوید که قیمت ها تمایل به روند دارند. منظور ما از این امر این است که اگر قیمت در حال افزایش باشد ، به احتمال زیاد روند صعودی ادامه خواهد داشت. هنگام سقوط ، پایین خواهد رفت و وقتی تقریباً در همان سطح رنج شده باشد می گویند بازار خنثی یا رنج است ،. البته ، هیچ یک از این موارد برای همیشه ادامه ندارد ، اما به طور کلی انتظار می رود که مدتی قبل از تغییر روند ادامه یابد. بسیاری از برنامه های تجاری بر اساس این فرض استوار است .


کاری از سایت هوش فعال

Visits: 1

درباره این مطلب نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *